keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Lake City

Tässä nyt on jotain kuvia Lake Citystä:






Mä en hirveesti löytäny mitää hyvii kuvii, joten täs on nyt muutama, mut lisään sitten enemmän kuvii ku joskus pääsen niit ite ottaa :D

Oon muuten jutellu mun isäntäperheen kanssa aika paljon nyt sillee sähköpostin välityksellä, ja ne vaikuttaa tosi kivoilt! Sain niilt eilen postis semmosen hianon Lake City football t-paidan, pari karttaa Lake Cityst ja sit viel sellasen punasen Lake City avainnauhan.


PS. Enää jotai puoltoistkuukautta YFU:n valmennusleiriin! =)

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

OIIIIIIIIII HIANOOO! :) ihanaa valmennusleiri, can't wait!!!! :DD

just me kirjoitti...

Jooo kato nytku on koeviikko ni ei oo oikee muut tekemist ku päivitellä tät blogii :DD

anetta kirjoitti...

moi! oon kattellu sun blogii jo vähän aikaa mut tein nyt vasta blogin niin en oo viittiny kommailla. Mut oon siis ite kans lähös jenkkeihin vaihtoon syksyl mut en tiiä viä mitään perheitä ja paikkoja ja silleen:)

just me kirjoitti...

Hei! :-) Jee, kiva tietää et joku seuraa tätä :D No kyl ne tiedot sielt koht tulee, varmaa just sillon ku vähiten ootat! Minkä järjestön kautta sä oot muuten oot menos? =)

Anna kirjoitti...

moikkamoooi =) oli kiva valmennusleiri eiks :d
mäki haluisin jo perheen =)

http://annnaswonderland.blogspot.com/

just me kirjoitti...

moiii :-) oli joo tosi kivaa siel leiril!:D Ja kylse perhe sielt koht tulle iha varmaa! Kiva blogi sul muute, munki piti laittaa toi sama laulu mikä sul on siel, siihe leiri postauksee, mut en oo ainakaa viel osanu lisää sitä.. :D