perjantai 17. helmikuuta 2012

k u u l u m i s i a

Paljon kaikkee on taas tapahtunu enka kyl mitenkaa muista kaikkee.. joten tas nyt pari tarkeimpaa juttuu. No tos melkei kolme viikkoo sit mult meni olkapaa sijoiltaa korisharkois joten sain siihen sellasen side hommelin, no mun piti pitaa sita sit siin viikko ja eilen oli eka peli mis paasin taas pelaa. Koriskausi on jo melkei ohi, mika on kyl aika surullista koska tykkaan meian korisjoukkueest nii paljon! Oon tykanny koriksest ja meian jengist tosi paljon, paljon enemman ku cc:st!:D No jotkut samat ihmiset aikoo myos teha track, mita maki tuun sit kevaal tekee.

Kun semester vaihtu ni mul tuli draman tilalle forensics jos meil on siis turnaus joka lauantai. Viime lauantain oli eka turnaus, mut ite en sillon kilpaillu, koska olin eka duossa eli mun piti teha pien esitys parin kaa, mut mun pari oli kipee, joten menin vaa kattoo. No nyt en oo enaa duossa, koska paatettii meian open kaa et parempi jos teen yksin, koska se mun pari ei ollu mikaa kaikkei luotettavin. Sain siis tiistaina mun piecen ja se on sellane 8min pitka ja se taytyy muistaa kokonaa ulkoo eli tuli vahan kiire!! Oon story tellingis eli luen tarinan ja sit nayttelen sen samaan aikaa haha :D mun tarina on muuten jonku suomalaisen kirjottama sellane hiiri prinsessa!

                                            tas meian forensics team

Tiistain oli valentines day joten menin syomaa reenien ja denny kaa. Ja pari viikkoo sit oli super bowl! Mentii kattoo se erinille ja parast siin pelis oli kyl mainokset haha. Nyt meil on 4 paivan viikonloppu eli tanaa ei oo kouluu (!!) mika on tosi hyva ni voin harjotella viel huomist turnaust varten. Me muuten lahetaa aina kivoihin aikoihin noihin turnauksii, joskus 4-6 aamul.. :D

Ei kommentteja: