lauantai 19. marraskuuta 2011

heipparallaa taas

Taa viikko on ollu taas aika kiireine koriksen ja draaman kaa. Tal viikol meil oli siis aamu harkat korikses vaa maanantain ja torstain, koska muin paiviin meian iltaharkat alko vast 7, ni muuten ois ollu liian pitkat paivat. Maanantain ja torstain mul oli myos draama harkat ja olin aika kiireine, ku koulun jalkee eka sinne, ja koska koris harkatki alko melkei heti koulun jalkee, ni jouduttii ain akkii harjottelee mun kohtaust et kerkeisin viel menee myos koriksee :D Keskiviikkoon meil oli cc banquet, mis oli paljon ruokaa ja saatiin meian todistukset ja siel jaettii myos palkintoi joillekin meian joukkuelaisille. Ite sain palkinnon, most invaluable runner! :D


Muuten taal menee aika normaalisti eli hyvin. Ens maanantain hostaitin serkku tulee tanne viikoks kylaa, koska se viettaa taal thanksgivingin. Tavattiin se molemmil kerroil ku oltii chicagos, koska se opiskelee siel nayttelemist. Haha, kuulemma hyva et se tulee, et se voi opettaa mua kaatuu luonnollisesti, koska se ei muka oo yks mun vahvuuksist ja mun tarvii kaatuu siin naytelmas koska mut ammutaa :D En oo muuten tainnu kirjottaa mitaa amerikkalaisest ruuast, mut se on paljon parempaa ku ruoka suomes! Kotoon olin vahan nirso syomaa, mut taal oon toistaseks tykanny melkein kaikest. On taal kyl jotai sellasii amerikkalaisii outouksii mita en tod tajuu mut paa asias ruoka on taal toosi hyvaa. Siit johtuen oon kyl lihonu taal ihan sikaan :D Parhaat jutut mita taal on, on ehdottomasti pop tartsit, peanut butter ja chicken alfredo!! Ens viikol on siis jo thanksgiving ja jouluunki on enaa reilu kuukaus!! Miten aika meneeki nii nopeesti taal?!?! 

Ei kommentteja: